برترین نرم افزارهای موبایل Symbian^3 - آندروید تمام ورژن ها

Symbian^3 = N8 - C7 - E7 - C6-00 - T7-00 - Nokia Astound - and all android

برترین نرم افزارهای موبایل Symbian^3 - آندروید تمام ورژن ها

Symbian^3 = N8 - C7 - E7 - C6-00 - T7-00 - Nokia Astound - and all android

برنامه کاربردی نوکیا کنترل صفحه نمایش

برنامه کاربردی تنظیم نوار تلفن را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما توسط این نرم افزار می توانید یک پنل با تنظیمات سریع همانند گوشی های آندروید بر روی گوشی سیمبین خود داشته باشید این پنل با حرکت انگشت از بالا به پایین یا پایین از بالا نمایان می شود و به شما اجازه می دهد که روشنایی صفحه نمایش خود را تغییر دهید، بلوتوث گوشی را فعال یا غیر فعال نمایید، مدیریت نرم افزار پخش موسیقی، وضعیت آنتن دهی گوشی خود را تعیین نمایید، درصد شارژ باتری را مشاهده نمایید و برنامه های مورد علاقه خود را برای دسترسی سریعتر قرار دهید. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت سیمبیان او اس دریافت نمایید.



 
ادامه مطلب ...

نرم افزار شارژ گوشی موبایل با تکان دادن آن

نرم افزار شارژ گوشی موبایل بوسیله شتاب سنج Charger را برای شما عزیزان آماده ی دریافت قرار داده ایم. نرم افزار جالب Charger جهت شارژ گوشی بوسیله شتاب سنج گوشی برای سر کار گذاشتن دوستانتان است. این برنامه بر اصل دینام و تبدیل حرکت به برق می باشد. این نرم افزار صرفا برای سرگرمی می باشد و نیاز به اتصال اینترنت دارد. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت ما دریافت نمایید.


 
ادامه مطلب ...

دانلود برنامه موبایل قفل موبایل حرکت یا صدا و ... 2014

نرم افزار لوسکر یکی از نرم افزارهای کاربردی جدیدی می باشد که برای گوشی های نوکیا منتشر شده است.با استفاده از این نرم افزار می توانیید به سه صورت خیلی جالب گوشی خود را قفل یا از قفل باز کنید. می توانید دکمه هایی برای قفل و دکمه هایی برای باز کردن قفل مشخص کنید.روش دیگر اینکه با تکان دادن گوشی منجر به قفل شدن یا باز شدن گوشی شوید و روش آخر که از جالب ترین روش ها می باشد این است که می توانید با صدای خود گوشی خود را قفل یا باز نمایید. هم اکنون می توانید این نرم افزار نوکیا را از سایت سیمبیان او اس دریافت نمایید.

 
ادامه مطلب ...

توپترین ویلجت دنیا نوکیا 2014

نرم افزار دسترسی سریع برای نوکیا سیمبیان ویلجت نیو را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم. توسط این نرم افزار کاربردی و کم حجم می توانید دسترسی سریع تنها با کلیک به تمام نرم افزار مورد نیاز خود داشته باشید. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت سیمبیان او اس دریافت نمایید.


 
ادامه مطلب ...

برنامه پنل نوکیا n8 c7 c6 - نرم افزار سیمبیان 2014


نرم افزار فوق العاده دستریع سریع به تنظیمات سیمبیان ePanel را برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم. توسط این نرم افزار فوق العاده کم حجم و کاربردی در سریع ترین زمان به تنظیماتی مانند Wifi ، بلوتوث ، حالت بیصدا ، نور صفحه ، باتری و نرم افزارهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت سیمبیان او اس دریافت نمایید.




 
ادامه مطلب ...