برترین نرم افزارهای موبایل Symbian^3 - آندروید تمام ورژن ها

Symbian^3 = N8 - C7 - E7 - C6-00 - T7-00 - Nokia Astound - and all android

برترین نرم افزارهای موبایل Symbian^3 - آندروید تمام ورژن ها

Symbian^3 = N8 - C7 - E7 - C6-00 - T7-00 - Nokia Astound - and all android

نرم افزار پاک کردن برنامه ها بدون ضربه زدن به حافظه (جدید)

توسط این نرم افزار شما میتوانید به راحتی هر چه تمام تر نرم افزار و بازی را از روی گوشی موبایل خود بدون هیچ مشگلی پاک نمایید. این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل Symbian^3 و Anna و Belle طراحی و ساخته شده است.

  ادامه مطلب ...

نرم افزار خواندن متن پیامهاتون (جدید)

با استفاده از نرم افزار شما میتوانید اس ام اس دریافتی خود را بدون زدن هیچ دکمه بخوانید. این برنامه در صورت آمدن اس ام اس برای شما نام فرستنده اس ام اس و همینطور متن آن را میخواند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت http://symbianos.blogsky.com دانلود نمایید.

  ادامه مطلب ...

متد خوان فارسی و انگلیسی (جالبه حررررف میزنه !!!!!!!)

با گذشت زمان، در دنیای فن آوری بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میلیون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.

نرم افزار متدخوان، نرم افزاری است که متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند ، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌ زبانان. شما هم اکنون می توانید این نرم افزار فارسی و مفید را از سایت ما دانلود و دریافت نمایید.

  ادامه مطلب ...

برنامه تبدیل تبدیل گفتار به متن

چنانچه از کیبورد گوشی خود خسته شده اید و دوست دارید به کیبورد اندروید خود را از حالت تکراری در آورید برنامه ی بهترین کیبورد را از دست ندهید !

این صفحه کلید یکی از بهترین کیبوردهای اندروید با تنظیمات زیاد می باشد . اگر دوست دارید بجای پس زمینه پیش فرض عکس شخصی و یا تصویر مورد نظر خود را قرار دهید این نرم افزار این قابلیت را به شما خواهد داد.

توجه : این کیبورد تنها برروی آندروید ۲.۲ و بالاتر کار خواهد کرد !

از ویژگی های کیبورد کامل می توان تنظیم تصحیح خودکار ، دارای فرهنگ لغت قوی ، دارا بودن ۸ تم مختلف نظیر لانه زنبوری و صفحه کلید آیفون ، قابلیت پیش بینی کلمه ی بعدی ، تبدیل گفتار به متن را نام برد.

برای دانلود جدیدترین نسخه ی کیبورد فوق از http://symbianos.blogsky.com به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

  ادامه مطلب ...